8 & 9 december is onze doggywash gesloten wegens de kerstfotoshoot!


Leveringsinformatie

Wat zijn de verzendopties?

Je kan voor 2 verschillende opties kiezen: afhalen of verzenden

1. Afhalen in de winkel
Je kan er voor kiezen om je pakketje zelf te komen afhalen bij Zowizoo. Je kan deze optie aanvinken tijdens het bestelproces bij "Verzendmethodes". Afhaling in de winkel is trouwens volledig gratis. 

2. Verzenden
Laat je je pakketje liever thuis bezorgen of op het werk? Dat kan! Hiervoor werken we samen met Bpost. Voor bestellingen onder 50€, rekenen we 5€ verzendkosten aan. Vanaf 50€ kan je genieten van gratis verzending!   

Wanneer mag ik mijn pakketje verwachten?

Heb je gekozen voor levering of afhaling in de winkel?

1. Levering aan huis/op het werk
We proberen er steeds alles aan te doen om je pakketje zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn, streven we naar een levertijd van 1 à 2 werkdagen afhankelijk van het tijdstip van jouw bestelling. Bij extra drukte kan de levertijd afwijken, in dit geval informeren wij je tijdig.  

  • Besteld op maandag = woensdag geleverd
  • Besteld op dinsdag = donderdag geleverd
  • Besteld op woensdag = vrijdag geleverd
  • Besteld op donderdag = maandag geleverd 
  • Besteld op vrijdag (voor 12u) = dinsdag geleverd
  • Besteld tijdens het weekend = woensdag geleverd

2. Afhaling in de winkel
Van zodra we je bestelling binnenkrijgen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn, streven we er naar om je bestelling dezelfde dag nog klaar te zetten, afhankelijk van de drukte op dat moment en het tijdstip van jouw bestelling. Van zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je van ons een e-mail.

Hoe weet ik waar mijn pakketje zich bevindt?

Je kunt de status van je order controleren door in je account in te loggen. Zodra je pakket klaar is voor verzending, sturen we je een track & trace code en leveren wij het over aan Bpost. Zij zullen er voor zorgen dat het met de grootste zorg wordt geleverd. Via de track & trace kan je je pakketje opvolgen en weet je precies waar het zich bevindt.

Stuur een e-mail naar webshop@zowizoo.be bij vragen over je bestelling.

Wat als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Je zit vol spanning te wachten op je beestig pakketje, maar het is niet op het voorziene moment geleverd. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

Check de Track & Trace code van je pakketje
In de orderbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link waar je pakketje zich op dat moment bevindt en of de tijdsindicatie van de levering is veranderd. 

Check het leveradres
Klopt het leveradres dat je hebt opgegeven? Mocht hier iets zijn fout gelopen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Check je brievenbus
Heb je een boodschap van de postbode ontvangen dat je niet thuis was op het moment van de aanbieding? Geen nood. Je pakje ligt kortelings daarna ter beschikking in het dichtstbijzijnde postkantoor. Op het briefje staat vermeld in welk kantoor je pakje zich bevindt en tot wanneer je het pakketje kan afhalen. Je hebt ook de mogelijkheid om een tweede aanbieding aan te vragen. Ook dit staat vermeld op het briefje.  

Mocht je problemen ondervinden met bovenstaande checklist, neem dan contact op met onze klantenservice

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Ben je verhuisd of voeg je graag meerdere bezorgadressen toe aan je account? Je kan makkelijk je adressen beheren in je Zowizoo-account. Vanaf je eerstvolgende bestelling zal je adres automatisch aangepast zijn. 

Heb je al een bestelling met een foutief adres geplaatst? Geef het dan zo snel mogelijk door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending alsnog kunnen aanpassen.