HONDENWANDELING: zondag 11 november op Linkeroever


Klantenservice

Vragen over hondenwandeling 2018

Vragen over online bestellen

  • Hoe bestel ik iets via www.zowizoo.be?

    Bestellen via onze webshop www.zowizoo.be is eenvoudig. Je volgt de volgende stappen en jouw bestelling is een feit!

    1. Selecteer je producten
    Je kiest je producten uit onze online collectie en voegt ze met het gewenste aantal toe aan je winkelmandje door op de knop "In winkelmandje" te klikken. Bovenaan zie telkens een cijfertje bij je winkelmandje staan. Dit is het aantal stuks die op dat moment in je winkelmandje zitten.

    2. Overzicht winkelmandje
    Door op je winkelmandje te klikken, krijg je een mooi overzicht van je gehele bestelling. In dit overzicht kan je snel en eenvoudig aanpassingen doorvoeren (aantal stuks wijzigen, producten verwijderen). Indien je wijzigingen hebt doorgevoerd, klik dan even op "update winkelmandje" om al je aanpassingen door te voeren. Wanneer je bestelling helemaal op punt staat en je wil overgaan tot de betaling, klik je op "Doorgaan naar de kassa". 

    3. Login/registreer
    Indien je al een Zowizoo-account hebt, kan je inloggen om de bestelling vlot af te ronden. Heb je (nog) geen account? Dan kan je kiezen om een bestelling te plaatsen als gast of alsnog een account aan te maken.

    a) Als gast
    Je hoeft geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen via onze webshop. Je kan gewoon als gast je bestelling afronden. We vragen slechts enkele persoonlijke gegevens die nodig zijn om je bestelling correct te kunnen verwerken. Je hoeft dus geen paswoord op te geven. 

    b) Account aanmaken 
    Bij het invullen van je gegevens als gast kan je onderaan het vakje "Account aanmaken" aanvinken. Op dat moment vragen we jou een wachtwoord op te geven en het ter controle een tweede keer te bevestigen. Na het doorlopen van deze stap is je account aangemaakt. Vanaf dat moment kan je eenvoudig inloggen met je e-mailadres en persoonlijk wachtwoord. 

    4. Kies je verzendmethode
    Je kiest je verzendmethode: afhalen of verzenden. Wens je je pakketje af te halen in de winkel, kies dan "Afhalen". Laat je je pakketje liever thuis bezorgen of op het werk? Selecteer dan "Verzenden". Controleer ook even of je bestelling volledig is!

    5. Kies je betaalmethode
    Tot slot hoef je enkel nog je gewenste betaalmethoden te selecteren.

    Wanneer je op de knop "Bestelling afronden" klikt, word je doorgeleid naar een beveiligde pagina waar je in alle veiligheid je gegevens kan invoeren en de betaling kan voltooien.

    Als alles goed verloopt, is je bestelling geplaatst. Dan krijg je ook een orderbevestiging van per e-mail. We houden je ook per e-mail op de hoogte van het verdere verloop van je bestelling.

  • Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

    Je hoeft geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen via onze webshop. Je kan gewoon als gast je bestelling afronden. Zo hoef je geen paswoord op te geven. We vragen slechts enkele persoonlijke gegevens die nodig zijn om je bestelling correct te kunnen verwerken. 

    Bij het invullen van je gegevens als gast kan je onderaan het vakje 'Account aanmaken' aanvinken. Op die manier maak je snel en makkelijk je Zowizoo-account aan.    

  • Hoe kan ik een account aanmaken?

    Je kan op 2 verschillende manier een account aanmaken:

    1) Via de home pagina
    2) Tijdens het bestellen

    Via de home pagina
    Bovenaan rechts op de home pagina klik je op "Login/registreer", waarna je jezelf kan registreren door via het vakje Nieuwe Klanten op "Account aanmaken" te klikken. Na het invullen van enkele gegevens is je account aangemaakt. Vanaf dat moment kan je eenvoudig inloggen met je e-mailadres en persoonlijk wachtwoord.

    Tijdens het bestellen
    Wanneer je al je gewenste producten hebt verzameld in je winkelmandje, klik dan op "Doorgaan naar de kassa" om de bestelling af te ronden. Op de volgende pagina kan je, na het ingeven van je persoonlijke gegevens, het vakje "Account aanmaken" aanvinken. Op dat moment vragen we jou een wachtwoord op te geven en het ter controle een tweede keer te bevestigen. Na het doorlopen van deze stap is je account aangemaakt. Vanaf dat moment kan je eenvoudig inloggen met je e-mailadres en persoonlijk wachtwoord. 

  • Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

    Neen, je kan geen bestelling plaatsen via telefoon. We vragen jullie vriendelijk om gebruik te maken van onze webshop. Dit om alles overzichtelijk te houden voor ons en alle bestellingen zo correct en zo snel mogelijk te kunnen verwerken. Uiteraard kan je ons contacteren indien je vragen hebt over het bestelproces. We helpen je Zowizoo verder!  

  • Kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?

    Neen, je kan geen bestelling plaatsen via e-mail. We vragen jullie vriendelijk om gebruik te maken van onze webshop. Dit om alles overzichtelijk te houden voor ons en alle bestellingen zo correct en zo snel mogelijk te kunnen verwerken. Uiteraard kan je ons contacteren indien je vragen hebt over het bestelproces. We helpen je Zowizoo verder! 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Zolang je je bestelling nog niet hebt afgerekend en je geen orderbevestiging hebt ontvangen, is je bestelling nog niet afgerond en kan je ze te allen tijde zelf stopzetten. 

    Is je bestelling correct betaald en heb je een orderbevestiging ontvangen, dan is je bestelling afgerond en kan je deze zelf niet meer annuleren. Het is dan belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons, zodat wij alsnog je bestelling kunnen annuleren.  

Vragen over (online) betalen

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Zowel in de winkel als online bieden we heel wat betaalmogelijkheden aan. Hierbij een overzicht van alle betaalopties:

    1. Op de webshop

    • Bancontact/MisterCash
    • Maestro
    • VISA
    • Mastercard
    • Paypal
    • iDeal

    2. In de winkel

    • Bancontact/MisterCash
    • Maestro
    • VISA
    • Mastercard
    • Cadeaubon

    OPGELET: Ecocheques of maaltijdcheques behoren niet tot de betaalmogelijkheden bij Zowizoo.

  • Is mijn betaling via www.zowizoo.be wel veilig?

    Jazeker. Het ingeven van vertrouwelijke bankgegevens op de website van Zowizoo is uiterst beveiligd. Voor de afhandeling van de online betaling doet Zowizoo een beroep op MultiSafePay. Zij werken via heel wat tools zoals dataencryptie, PCI DSS, 3-D Secure en geavanceerde fraudeprotectie zodat jouw betaling optimaal beveiligd is. 

  • Worden mijn bankgegevens opgeslagen door Zowizoo?

    Zowizoo heeft geen toegang tot jouw confidentiële betalingsgegevens. Deze worden dan ook niet opgeslagen bij Zowizoo. Daarom vragen wij bij elke betaling opnieuw je betalingsgegevens.

  • Kan ik met ecocheques betalen?

    Neen, bij Zowizoo aanvaarden we geen (elektronische) ecocheques als betaalmiddel. Aangezien er weinig producten uit ons assortiment hiervoor in aanmerking komen, hebben we besloten om niet met ecocheques te werken. 

  • Kan ik met maaltijdcheques betalen?

    Neen, bij Zowizoo aanvaarden we geen (elektronische) maaltijdcheques als betaalmiddel. Maaltijdcheques kunnen enkel gebruikt worden in handelszaken voor menselijke consumptie: snacks, restaurants, buurtwinkels, supermarkten,… Voorlopig zijn ze nog niet geldig voor de aankoop van producten voor dierlijke consumptie.

  • Kan ik met een cadeaubon betalen?

    Momenteel is het enkel mogelijk om in de winkel met een cadeaubon te betalen.

Vragen over leveren

  • Wat zijn de verzendopties?

    Je kan voor 2 verschillende opties kiezen: afhalen of verzenden

    1. Afhalen in de winkel
    Je kan er voor kiezen om je pakketje zelf te komen afhalen bij Zowizoo. Je kan deze optie aanvinken tijdens het bestelproces bij "Verzendmethodes". Afhaling in de winkel is trouwens volledig gratis. 

    2. Verzenden
    Laat je je pakketje liever thuis bezorgen of op het werk? Dat kan! Hiervoor werken we samen met Bpost. Voor bestellingen onder 50€, rekenen we 5€ verzendkosten aan. Vanaf 50€ kan je genieten van gratis verzending!   

  • Wanneer mag ik mijn pakketje verwachten?

    Heb je gekozen voor levering of afhaling in de winkel?

    1. Levering aan huis/op het werk
    We proberen er steeds alles aan te doen om je pakketje zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn, streven we naar een levertijd van 1 à 2 werkdagen afhankelijk van het tijdstip van jouw bestelling. Bij extra drukte kan de levertijd afwijken, in dit geval informeren wij je tijdig.  

    • Besteld op maandag = woensdag geleverd
    • Besteld op dinsdag = donderdag geleverd
    • Besteld op woensdag = vrijdag geleverd
    • Besteld op donderdag = maandag geleverd 
    • Besteld op vrijdag (voor 12u) = dinsdag geleverd
    • Besteld tijdens het weekend = woensdag geleverd

    2. Afhaling in de winkel
    Van zodra we je bestelling binnenkrijgen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn, streven we er naar om je bestelling dezelfde dag nog klaar te zetten, afhankelijk van de drukte op dat moment en het tijdstip van jouw bestelling. Van zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je van ons een e-mail.

  • Hoe weet ik waar mijn pakketje zich bevindt?

    Je kunt de status van je order controleren door in je account in te loggen. Zodra je pakket klaar is voor verzending, sturen we je een track & trace code en leveren wij het over aan Bpost. Zij zullen er voor zorgen dat het met de grootste zorg wordt geleverd. Via de track & trace kan je je pakketje opvolgen en weet je precies waar het zich bevindt.

    Stuur een e-mail naar webshop@zowizoo.be bij vragen over je bestelling.

  • Wat als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

    Je zit vol spanning te wachten op je beestig pakketje, maar het is niet op het voorziene moment geleverd. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

    Check de Track & Trace code van je pakketje
    In de orderbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link waar je pakketje zich op dat moment bevindt en of de tijdsindicatie van de levering is veranderd. 

    Check het leveradres
    Klopt het leveradres dat je hebt opgegeven? Mocht hier iets zijn fout gelopen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

    Check je brievenbus
    Heb je een boodschap van de postbode ontvangen dat je niet thuis was op het moment van de aanbieding? Geen nood. Je pakje ligt kortelings daarna ter beschikking in het dichtstbijzijnde postkantoor. Op het briefje staat vermeld in welk kantoor je pakje zich bevindt en tot wanneer je het pakketje kan afhalen. Je hebt ook de mogelijkheid om een tweede aanbieding aan te vragen. Ook dit staat vermeld op het briefje.  

    Mocht je problemen ondervinden met bovenstaande checklist, neem dan contact op met onze klantenservice

  • Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

    Ben je verhuisd of voeg je graag meerdere bezorgadressen toe aan je account? Je kan makkelijk je adressen beheren in je Zowizoo-account. Vanaf je eerstvolgende bestelling zal je adres automatisch aangepast zijn. 

    Heb je al een bestelling met een foutief adres geplaatst? Geef het dan zo snel mogelijk door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending alsnog kunnen aanpassen.

Vragen over onze Doggywash

  • Moet ik een afspraak maken?

    Neen, de wascabine staat voor iedereen ter beschikking tijdens onze openingsuren. Je hoeft dus geen afspraak te maken om gebruik te maken van onze doggywash. We vragen jullie wel de ruimte niet langer in te nemen dan nodig. Op die manier moeten de volgende beestjes & baasjes niet te lang wachten. 

  • Hoeveel kost een wasbeurt?

    Voor €1 krijg je bij Zowizoo 2 minuten wastijd. Alle producten (shampoo, conditioner, vlo- en teekpreventie), warm water en een waterblazer zijn inclusief. Hoeveel je betaalt voor een volledige wasbeurt? Dat bepaal je helemaal zelf. Veel hangt natuurlijk af van de grootte van de hond, het type vacht en hoe "vuil" jouw hond is op dat moment. Een volledige wasbeurt duurt gemiddeld zo'n 10 à 15 minuten.

  • Mag ik eigen materiaal meebrengen?

    In principe zijn alle nodige verzorgingsproducten voorzien in de wascabine, alsook een waterblazer om jouw viervoeter een eerste droogbeurt te geven. Je mag gerust eigen materiaal zoals shampoo, een handdoek, verzorgingsproducten,... meebrengen. Vaak nemen de baasjes zelf een handdoek mee om hun hond nog verder te drogen. Jouw handdoek vergeten? Geen nood, voor €1 (+ waarborg €5) huur je er eentje bij ons.

  • Is de doggywash ook geschikt voor grotere rassen?

    Heb je een Chihuahua, een Duitse Dog of iets daartussen? Dan kan je bij ons terecht om jouw viervoeter een flinke wasbeurt te geven. Onze wascabine leent zich er toe om honden van elk formaat te wassen.

  • Kunnen we onze hond door een Zowizoo-medewerker laten wassen?

    Neen, onze doggywash is een self-service cabine. Zowizoo stelt de ruimte en het nodige materiaal ter beschikking, de baasjes wassen zelf hun viervoeter. Is het je eerste keer of kan je wat hulp gebruiken? Uiteraard staan onze medewerkers altijd klaar om de nodige uitleg te voorzien of te helpen waar kan. 

  • Kunnen we onze hond in alle rust wassen?

    Onze gezellige Doggywash bevindt zich in een volledig aparte ruimte in de winkel. Je kan dus in alle rust wassen en jouw viervoeter wordt op geen enkele manier afgeleid.

  • Hoe ziet zo'n wasbeurt er precies uit?

    Benieuwd hoe onze doggywash nu juist werkt? Dit filmpje legt het jou haarfijn uit!