Voor dit unieke evenement zoeken we nog partners die er samen met ons opnieuw een succesvolle editie van willen maken. Er zijn verschillende partnerships mogelijk: hoofdpartner, goodiepartner of actiepartner. Elke formule heeft zijn sterkte en specifieke impact.
Wil jij jouw merk aan dit geweldige event verbinden? Meld je dan hieronder aan en we bekijken samen de mogelijkheden.
Het gekste idee eerst! De afgelopen jaren hadden we al snuffelbakken voor honden, agility parcours, fietskartestritten, een fotoshoot voor honden, het rad van fortuin, trekspelletjes, lickycams,... De bedoeling is vooral om een leuke beleving voor de viervoeters en hun baasjes te voorzien. Uiteraard is jullie extra visibiliteit bij alle bezoekers mooi meegenomen.
Of het nu om een nieuw product gaat, een bestseller, een uitlopend product of een overstock,... zolang het een leuke meerwaarde biedt aan onze goodiebag, zijn wij (en onze klanten) zéér blij! Denk maar aan een universele snack, verzorgingsproducten, proevertjes(*), leuke gadgets,... Meestal proberen we een goodiebag van rond de €125 consumentenwaarde samen te stellen (van +/- 20 à 25 goodies).
(*) We willen een mooi verwenpakket voorstellen, het is niet de bedoeling dat het een stalenpakket wordt. Als het om praktische redenen niet mogelijk is een kleine verpakking van een product te voorzien, kan uiteraard geopteerd worden voor één of meerdere stalen. Dit is echter steeds in overleg met Zowizoo!
Hoe straffer, hoe beter! De actie loopt van 12 t.e.m. 30 november 2025. De actie is geldig op een door jouw gekozen product (bv. korting op een specifiek product, productenreeks, een volledig assortiment of het volledige merk), dat bij Zowizoo reeds beschikbaar is. Twijfel je aan een goed voorstel? Neem dan even contact met ons op, dan kijken we samen naar een leuke knalactie!
In week 44, met vrijdag 31 oktober als uiterste aanleverdag. Zo hebben wij nog voldoende tijd om de 1.100 goodiebags te vullen in ons magazijn
Graag jullie logo + productfoto's + eventueel sfeerbeeld. Wij zorgen zelf voor de grafische vormgeving van alle acties en gieten dit in een beestige actiegazet, waarin alle opvolgacties netjes worden gebundeld. Gelieve het beeldmateriaal ten laatste tegen vrijdag 10 oktober aan te leveren.